Níže najdete doporučené postupy a informace jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při dopravě nebo doručení.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží a neporušenost obalů..
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Poškozené zboží včetně obalu (který je poškozený přepravou -protržený, promáčknutý) musíte předložit na pobočce pošty. V každém případě trvejte na sepsání reklamace přepravy. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.
- GLS, PPL – oznamte do 3 pracovních dnů přepravci. (PPL-844 775 775)
Reklamace výrobní vady
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
- Reklamaci můžete osobně předat přímo v sídle prodávajícího
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Reklamace, servis, vrácení zboží
ZahradaCZ
U Haltýře 578, 37312 Borovany
Tel.: +420 608 700 006
E-mail: servis@zahradacz.cz
Otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 16.00
Společně se zbožím zašlete prosím nákupní doklad (Kopii faktury), podrobný popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Prodávající neručí za poškození zboží přepravou.
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (zahradní nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na servis@zahradacz.cz. Doporučíme Vám postup, nebo případně zašleme poškozený díl. Pokusíme se najít pro Vás nejsnazší a nejjednodušší způsob řešení, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy. Pro zaslání zboží k prodejci můžete využít stránky www.zaslat.cz, kde leze vybrat vhodný typ přepravy.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na servis@zahradacz.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.