S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

ZahradaCZ.cz
Borovany
tel: +420 777 583 335
info(a)zahradacz.cz

NajduZboží.cz




» Doprava a dodání zboží
Doprava a dodání zboží

Osobní odběr zboží není možný z důvodu odesílání z různých skladů.

Zboží odesíláme zákazníkovi Kurýrní službou GEIS  a Českou Poštou.

Způsoby doručení

V případě objednání zboží Vám bude doručeno následujícími způsoby:

Balíková služba Česká pošta - balík do ruky / GEIS PARCEL – obvyklé odeslání do 7 pracovních dnů, doručení dle vytíženosti přepravce, nejčastěji do 24h od převzetí zásilky - V předvánočním čase je vytíženost přepravců vyšší, berte tento fakt v zřetel.

Přepravné od 159,- Kč s DPH, výše přepravného závisí jednak na velikosti a hmotnosti, ale také samozřejmě na množství - počtu objednaných kusů v objednávce. Podrobnosti o výsledné ceně přepravy vždy zjistíte podle vybraného sortimentu při vložení zboží do objednávkového košíku ještě před potvrzením objednávky. Objednané zboží Vám doručí kurýr-řidič přepravní společnosti na Vámi uvedenou adresu kdekoliv v ČR přibližně (průměrná doba dodání) do 24 hodin od odeslání zásilky z našeho skladu. V okamžiku převzetí zásilky přepravcem obdržíte SMS zprávu s potvrzením o přijetí do přepravy spolu s číslem zásilky. Poté můžete sledovat pohyb Vaší zásilky na internetových stránkách www.ceskaposta.cz / www.baliky.cz  v poli sledování zásilek. Pokud Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, nechá Vám na místě písemné oznámení o nedodání zásilky. V případě nedodání zásilky můžete kontaktovat přepravní společnost na uvedeném telefonním čísle na oznámení s domluvou náhradního doručení nebo vyzvednutí zásilky. 

• Nadrozměrné zásilky, paletová přeprava – Česká pošta-paleta / TOPTRANS / FOFR – obvyklé odeslání do 7 pracovních dnů, doručení dle vytíženosti přepravce, nejčastěji do 24h od převzetí zásilky - V předvánočním čase je vytíženost přepravců vyšší, berte tento fakt v zřetel.

Objemnější nebo těžké zboží a dále vícekusové zásilky, jako například některý zahradní nábytek, zahradní domky apod. které nelze přepravit v balíkové přepravě zasíláme na paletách specializovanou službou nadrozměrných zásilek – paletovou přepravou České Pošty nebo kurýrem TOPTRANS / FOFR. Přepravné od 399,- Kč s DPH. Cena přepravy je opět závislá na velikosti a hmotnosti zásilky, ale také na celkovém objemu. Výhodou při paletové přepravě je větší bezpečnost a odolnost proti rozbití zásilky. Palety jsou vždy jednotlivě zkompletovány a zabaleny, jejich přeprava probíhá vždy manipulační technikou.

Přeprava paletových – nadrozměrných zásilek probíhá specializovaným oddělením České pošty na nadrozměrné zásilky nebo kurýrem TOPTRANS / FOFR.  Přeprava paletových zásilek je operována přepravními uzly nebo dopravními depy nákladními automobily a manipulační technikou, nikoliv klasickými pracovníky přepážek.

Informace o pohybu zásilky: Při převzetí paletové zásilky Českou poštou / TOPTRANS / FOFR do přepravy obdržíte potvrzující SMS zprávu. Doručování probíhá vždy v pracovních dnech od 08.00 – 17.00. Z důvodu a povahy velikosti přepravovaných zásilek  je nutný vždy telefonní kontakt na příjemce. Po přijetí a převzetí zboží je prázdná paleta vždy vrácena Českou poštou / TOPTRANS / FOFR zpět ihned po převzetí.

Dobírečné je u balíkové služby  ve výši 39,- Kč

Faktura (daňový doklad) je vždy součástí dodávky a slouží zároveň jako záruční list, tedy doklad pro případnou reklamaci. V případě, že je součástí i nepotvrzený záruční list, rádi Vám jej potvrdíme po zaslání poštou. 

Reklamace poškozeného zboží při dopravě

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.

GEIS PARCEL – Zásilka při jejím převzetí musí být vizuálně prohlédnuta příjemcem. Zjevné poškození nebo částečnou ztrátu zásilky, je příjemce povinen zapsat při převzetí zásilky do Doručovacího listu zasílatele.

Případné škody na zásilce oznamte neprodleně  přepravci (+420) 951 277 777

 

Přeprava zboží z Externího skladu

Balíková přeprava

Pro běžné (balíkové) zásilky využíváme přepravní služby PPL a Česká pošta. Ostatní nestandardní (paletové) zásilky přepravujeme službou Geis, cena přepravy se určuje individuálně podle objemové hmotnosti. K ceně za přepravu účtujeme manipulační poplatek 25 Kč bez DPH (zahrnuje zpracování faktury a manipulaci se zbožím).

Rozmezí váhy [kg] Atypické balení Objednávka menší než 5 000 Kč bez DPH Objednávka větší než 5 000 Kč bez DPH
0 - 31,5 ne 100 Kč bez DPH (121 sDPH) Zdarma
31,5 - 50 ne 227 Kč bez DPH (275 sDPH) Zdarma
0 - 50 Ano 227 Kč bez DPH (275 sDPH) Zdarma

Paletová přeprava

Některé nadrozměrné zboží je nutné poslat na paletě i při jednom kusu, naším paletovým přepravcem je GEIS. Možnost paletové přepravy je vám nabídnuta i v případě, kdy celková váha objednávky přesáhne 60kg.

Rozmezí váhy [kg] Objednávka menší než 20 000 Kč bez DPH Objednávka větší než 20 000 Kč bez DPH
0 - 75 329 Kč bez DPH  (399 sDPH) Zdarma
75 - 150 577 Kč bez DPH  (699 s DPH) Zdarma
150 - 300 825 Kč bez DPH  (999 s DPH) Zdarma
300 - 500 1365 Kč bez DPH  (1652 sDPH) Zdarma
500 - 700 1644 Kč bez DPH  (1989 sDPH) Zdarma


YjY3Z