» Doprava a dodání zboží
Doprava a dodání zboží

Zboží pro Slovenské zákazníky: 

Zboží zasíláme i na Slovensko, doprava až k zákazníkovi - službou GEIS Parcel

Platba v EUR při převzetí zboží od přepravce. 

Osobní odběr zboží není možný z důvodu odesílání z různých skladů.

 Zboží odesíláme zákazníkovi Kurýrní službou GEIS  a Českou Poštou.

Způsoby doručení

V případě objednání zboží Vám bude doručeno následujícími způsoby:

• Balíková služba Česká pošta/ GEIS PARCEL - balík do ruky – obvyklé doručení do 2-3 pracovních dnů až do domu na uvedenou adresu po převzetí zásilky po celé ČR

Přepravné od 79,- Kč s DPH, výše přepravného závisí jednak na velikosti a hmotnosti, ale také samozřejmě na množství - počtu objednaných kusů v objednávce. Podrobnosti o výsledné ceně přepravy vždy zjistíte podle vybraného sortimentu při vložení zboží do objednávkového košíku ještě před potvrzením objednávky. Objednané zboží Vám doručí kurýr-řidič přepravní společnosti na Vámi uvedenou adresu kdekoliv v ČR přibližně (průměrná doba dodání) do 24 hodin od odeslání zásilky z našeho skladu. V okamžiku převzetí zásilky přepravcem obdržíte SMS zprávu s potvrzením o přijetí do přepravy spolu s číslem zásilky. Poté můžete sledovat pohyb Vaší zásilky na internetových stránkách www.ceskaposta.cz / www.baliky.cz  v poli sledování zásilek. Pokud Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, nechá Vám na místě písemné oznámení o nedodání zásilky. V případě nedodání zásilky můžete kontaktovat přepravní společnost na uvedeném telefonním čísle na oznámení s domluvou náhradního doručení nebo vyzvednutí zásilky. 

• Nadrozměrné zásilky, paletová přeprava – TOPTRANS  – obvyklé doručení do 7 pracovních dnů po celé ČR

Objemnější nebo těžké zboží a dále vícekusové zásilky, jako například některý zahradní nábytek, zahradní domky apod. které nelze přepravit v balíkové přepravě zasíláme na paletách specializovanou službou nadrozměrných zásilek – paletovou přepravou nebo kurýrem TOPTRANS. Přepravné od 399,- Kč s DPH.

Cena přepravy je opět závislá na velikosti a hmotnosti zásilky, ale také na celkovém objemu. Výhodou při paletové přepravě je větší bezpečnost a odolnost proti rozbití zásilky. Palety jsou vždy jednotlivě zkompletovány a zabaleny, jejich přeprava probíhá vždy manipulační technikou.

Dobírečné je u balíkové služby  ve výši 39,- Kč

Faktura (daňový doklad) je vždy součástí dodávky a slouží zároveň jako záruční list, tedy doklad pro případnou reklamaci. V případě, že je součástí i nepotvrzený záruční list, rádi Vám jej potvrdíme po zaslání poštou. 

Reklamace poškozeného zboží při dopravě

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.

GEIS PARCEL – Zásilka při jejím převzetí musí být vizuálně prohlédnuta příjemcem. Zjevné poškození nebo částečnou ztrátu zásilky, je příjemce povinen zapsat při převzetí zásilky do Doručovacího listu zasílatele.

Případné škody na zásilce oznamte neprodleně  přepravci (+420) 951 277 777

 

 

NGM4ODIw